גלגלון כיבוי אש לטופס 4

נמצאים בתהליכי סיום של בניית בית פרטי? זה הזמן להכין את הבית שלכם לטופס 4 על מנת שתוכלו לקבל אישור איכלוס באופן המהיר ביותר. אחד הדברים שתדרשו לעשות בכדי לקבל טופס 4 לאיכלוס, הוא לעמוד בתקנות כבאות האש של הרשויות. על-פי התקנות לכיבוי אשר אתם נדרשים להציב בכניסה לבית הפרטי החדש גלגלון לכיבוי אש, אשר עומד בתקנות הייצור המחמירות של נציבות כיבוי אש בישראל. גלגלון כיבוי אש לטופס 4 מיוצר מחומרי גלם המתאימים לתקן של שירותי הכבאות.
גלגלון כיבוי אש עם צינור PVC מחוזק
בכדי לעמוד בדרישות של שירותי הכבאות לגבי מניעת שריפה בבית פרטי, תדרשו להזמין התקנה של גלגלון כיבוי אש איכותי העומד בתקנות הנדרשות. הגלגלון צריך להגיע עם צינור לכיבוי אש העשוי PVC מחוזק עמיד בפני טמפרטורות גבוהות. חומרי הגלם מהם עשוי הצינור והגלגלון צריכים לעמוד בתקן הכבאות הישראלי וההתקנה צריכה להתבצע בהתאם לדרישות של שירותי הכבאות.
גלגלון כיבוי אש לטופס 4

גלגלון כיבוי אש בתקן 2206 של נציבות כיבוי האש
אחד התקנים החשובים הנוגעים לגלגלונים לכיבוי אש הוא תקן 2206 של נציבות כיבוי אש. גלגלון כיבוי אש בתקן 2206 ניתן להזמין מחברה ישראלית המייצרת את הצינורות ואת הגלגלונים כחול לבן במפעל ישראלי מקצועי כבר מעל ל-50 שנה!
איפה מזמינים גלגלון כיבוי אש לבית פרטי? 
אם אתם זקוקים לגלגלון כיבוי אש לבית פרטי, חברת טרפלקס Terraflex תעשיות בע"מ היא הכתובת בשבילכם! חברת טרפלקס Terraflex מחזיקה במפעל גדול בקיבוץ רשפים ליד בית שאן, המייצר צינורות איכותיים למגזר הפרטי ולתעשיות השונות. בין המוצרים שהמפעל מייצר ניתן למצוא גלגלון כיבוי אש לטופס 4 העומד בתקנות המחמירות ביותר של שירותי הכבאות. הגלגלון לכיבוי אש של חברת טרפלקס Terraflex מיוצר מחומר PVC מחוזק ועומד בתו התקן האירופאי EN694.
 
חברת טרפלקס Terraflex תעשיות בע"מ מציעה – גלגלון כיבוי אש לטופס 4
להזמנה של גלגלון לכיבוי אש מקצועי מהמפעל של חברת טרפלקס Terraflex, אתם מוזמנים להיכנס לחנות האונליין באתר חברת טרפלקס Terraflex ולבחור בקטגוריה "צינור כיבוי אש". בדף המוצרים "צינור כיבוי אש" תוכלו לבחור בגלגלון לכיבוי אש תקני ואיכותי אשר עומד בתקנות הנדרשות של שירותי הכבאות. הגלגלון יגיע אליכם עם משלוח עד הבית הפרטי החדש שלכם ותוכלו לתת לאיש מקצוע מיומן להתקין אותו עבורכם בכניסה לבית, על מנת שתוכלו לקבל אישור כבאות לטופס 4.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *